Tegnap a problémák fokozódása miatt igencsak ránk fért némi jó hír. Fogtam hát magam és rárecsegtem a kollégiumi telefonszámra, és elkezdtem nekik sírni. Szombati szállás sztornó, légyszíves inkább szerdára adjatok fekhelyet. Röviden ezt nyafogtam, mire a telefon másik végén a hang annyit mondott, ha úgy jó, hogy első este egy másik szobában leszünk elszállásolva, tehát csütörtök reggel költözni kell majd. Illetve kettőszáz forinttal olcsóbb lesz így a mutatvány, akkor meg tudják oldani. Mondtam, miért is ne... 

A szoba felszereltségéről annyit, van ágynemű, törölköző és hűtő is! Öröm - boldogság, mi kellhet még?

Szóval a szoba első este 2000 + IFA második illetve harmadik este 2200 + IFA / éj / fő. 

Szerző: Szent.J.  2012.06.26. 10:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bfrm.blog.hu/api/trackback/id/tr314611865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása