Még egy galéria, kicsit művészibb képekkel. Jól áll ennek a fesztiválnak a fekete-fehér.

www.jorubafoto.eu/gal/ujak/rockmaraton/rockmaraton.swf

Szerző: Szent.J.  2012.03.07. 10:18 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bfrm.blog.hu/api/trackback/id/tr564294932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szent.J. 2012.03.07. 11:04:58

Sajnos megnéztem egy hosszabb távú időjárás előrejelzést, bár nehezen hiszem el, hogy több hónapra előre meg lehet jósolni az időt, valahogy mégis rossz előérzetem támadt, amikor megláttam, végig esni fog az eső! Csak abban bízhatunk, hogy ezek a g.ci kuruzslók tévednek. Nagyon remélem, mert a világon semmit nem utálok jobban az elázott fesztiválnál... :(

podanigyorgy 2012.03.07. 14:16:25

nehéz hónapokra előre látni, főleg időjárásban. NEparázz, mondjuk az eső módosíthat sokmindenen. Akár a helyszínen is, ha hetekig esik akkor bocs de nem megyek ki mocsárföldre :)

Szent.J. 2012.03.07. 15:51:58

Nem hagyott nyugodni a dolog, és megnéztem egy másikat is, miszerint átlagosnál melegebb, és az átlagosnál szárazabb lesz a nyár, főleg július és augusztus lehet igazán forró, csapadékmentes. :)
Röviden, fogalmuk sincs milyen lesz a nyár! Remélem valóban meleg és száraz lesz az a bizonyos hétvége.

podanigyorgy 2012.03.08. 16:50:22

Ez már jobban hangzik :)

rober881 2012.03.08. 17:13:32

Nekem mindegy milyen idö lesz én akkor is belevetem magam fesztivál forgatagàba persze a napfénynek örülnék a legjobban
süti beállítások módosítása